Vakuutukset ovat pääasiassa sidottuja asiakasnumeroon, ja ainakin Pohjolan tapauksessa hetun muuttuminen ei vaadi suurempia toimenpiteitä.
- Varmuuden vuoksi asiakasnumero on hyvä ottaa talteen.
- OP/Pohjola saa tiedon muutoksesta suoraan DVV:ltä. Vakuutustiedot ja asiakkuus päivittyvät uudelle hetulle ja ovat todennäköisesti näkyvillä jo siinä vaiheessa, kun vahva tunnistautuminen uusilla tiedoilla on toiminnassa.
- Ensimmäisellä kirjautumiskerralla joudut vastaamaan kysymyksiin tulojesi lähteestä, tulotasostasi ja mahdollisista muiden pankkien asiakkuuksista ennen kuin voit katsella tietojasi. Tämä hoituu kuitenkin varsin näppärästi ja kuuluu pankkien vakiotoimintoihin "uusien" asiakkaiden kanssa.
- Jos vakuutustiedot eivät tunnu päivittyvän kohtuullisessa ajassa, ota yhteyttä asiakaspalveluun.