Tili MobilePayssa on sidottu sekä henkilötunnukseen että puhelinnumeroon. Ongelmana on, ettei samaa puhelinnumeroa voi itse rekisteröidä toiseen henkilötunnukseen.
- Voit helpottaa prosessia sulkemalla tilisi vielä, kun pankkitunnuksesi toimivat.
- Sulkeminen tapahtuu sovelluksen asetuksista. Seuraa ohjeita tarkkaan toistuvien maksujen peruuttamisesta.
Jos tilisi sisältää lahjakortteja tai muuta monimutkaisuutta, on helpompaa tehdä siirto jälkikäteen asiakaspalvelun kautta.
- Jos suljit tilisi aiemmin, voit luoda uuden tilin vanhalla puhelinnumerollasi ja uudella henkilötunnuksellasi.
- Jos et tehnyt esivalmisteluita, ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse tai puhelimitse, jotta puhelinnumerosi voidaan kytkeä irti vanhasta henkiötunnuksestasi: MobilePay yhteystiedot.